preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 6. 2012.

Ukupno: 41247
Vijesti

OBILJEŽEN 10. TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA U NAŠOJ ŠKOLI

Tjedan cjeloživotnog učenja nacionalna je obrazovna kampanja, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja.

U našoj je školi kroz brojne aktivnosti sudjelovalo više od 100 učenika

 


U ponedjeljak (26. 9. 12.30-14.00 h) učenici 5. – 8. razreda iskušali su se u igrama mozgalicama, igrama pomoću kojih su učenici razvijali svoje mentalne sposobnosti, odnosno vježbali memoriju i trenirali koncentraciju. Najbolji učenici u igrama mozgalicama su nagrađeni vrijednim nagradama. To su Karlo Zovko, Ana Pole i Lucija Milković iz 5. c razreda. Čestitamo! 

U utorak (27. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 1. – 4. razreda održana je radionica Čitanje i učenje kroz igru i zabavu. Igrale su se igre poput žive priče, prijenosne priče, priče od četiri slike, i dr.

U srijedu (28. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 5. – 8. razreda organiziran je kviz Ulovi znanje. U kvizu općeg znanja učenici su se okušali u kategorijama Povijest, Književnost, Flora i fauna, Tko pjeva, zlo ne misli, Lijepa naša, i dr. Natjecalo se sedam ekipa, a pobijedila je najbolja u sastavu Ana Pole, Martina Pajić i Karlo Zovko iz 5. c razreda. Čestitamo!

U četvrtak (29. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 1. – 4. razreda održana je radionica Dođi na dramske igre! Učenici su se kroz dramske igre vježbali u glumi, koncentraciji i pažnji, ali ih se upravo u igri dramskim izrazom potaknulo i na izražavanje svojih razmišljanja i osjećaja, kao i na uvažavanje i prihvaćanje drugih. 

U petak (30. 9. 8.00-10.40 h) učenici iz Područne škole Radoš, osim uz svoju učiteljicu Andreu Cerovski Martinović, prva su tri sata proveli i u društvu psihologinje Mateje Marić i knjižničarke Marine Jemrić. Najprije su se „budili“ uz aktivnosti vezane za hrvatsku narodnu bajku Lončiću, kuhaj!, a potom su se zabavili igrajući računalne igre iz Čituljice, interaktivne vježbenice za učenje čitanja. Na kraju su uživali u dramskim igrama poput Drvosječa i medvjeda, Konjske trke, Ana Marija, kuku!, i dr.

U petak (30. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 5. – 8. razreda u učionici za nastavu informatike (školska knjižnica je bila premala za održavanje radionice!) psihologinja Mateja Marić održala je radionicu Kako uspješno učiti. Učenici su dobili niz savjeta kako što bolje učiti, na radionici su upoznati s različitim načinima i strategijama učenja, a također su individualno rješavali i određene upitnike kako bi doznali, primjerice, koji su tip učenja, odnosno kako bi navedene rezultate što bolje mogli primijeniti u vlastitom učenju.       

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mateja Marić   datum: 14. 10. 2016.

U dva dana dva književna susreta u našoj školi!

U petak, 4. studenog, imali smo čast ugostiti književnicu Nadu Mihoković-Kumrić. Nada Mihoković-Kumrić rođena je 1951. godine u Novigradu Podravskom. Još kao učenica osnovne škole i gimnazije objavila je svoje prve književne uratke na radiju i u dječjim listovima. Prozne tekstove za djecu, mladež i odrasle objavljuje od 1984. godine. Kao autorica zastupljena je u nekoliko zajedničkih knjiga, čitanki i zbornika. Nagrađivana je književnica, autorica dječjih romana – Lastin rep (1995.), Tko vjeruje u rode još (1998.), romana za mladež – Mrazovac (1997.), Rep, ali ne lastin (2008.), romana za odrasle – Prilagođeni (2001.), Vjetar kroz kosu (2002.), zbirki priča za djecu i mladež – Mjesto pod suncem (1996.), Vrijeme je (2006.), Uvijek nada (2009.), Kroz staklene oči (2011.). Njezini romani Lastin rep i Tko vjeruje u rode još čitaju se kao lektirni naslovi u osnovnoj školi. Na susretu, na kojem se u ugodnoj atmosferi razgovaralo o životu i književnom djelu Nade Mihoković-Kumrić, te ponajviše o njezinim romanima Lastin rep i Tko vjeruje u rode još, sudjelovali su učenici iz svih triju sedmih razreda naše škole, a pripremila ih je nastavnica hrvatskoga jezika Darija Bošnjak. Zahvaljujemo se književnici Nadi Mihoković-Kumrić na lijepom druženju i zanimljivom književnom susretu!

U ponedjeljak, 7. studenog, gost naše škole bio je Slaven Kustura, tatoo majstor, glazbenik (bubnjar) i književnik. Na susretu su se učenici dobro upoznali s ovim književnikom rođenim u Županji 1978. godine, inače autorom romana za odrasle Sretno iskreni (2011.), Dobra kob (2013.), Amigdala (2014.), jedne zbirke pjesničkih tekstova naslova Jednako drugačiji (2012.), te jedne slikovnice za djecu – Vilenjakov potok (2016.). Na susretu su sudjelovali učenici četvrtih, petih i šestih razreda, odnosno učenici iz čak sedam razreda naše škole, tj. njih stotinjak, zbog čega je susret održan u prostoru Gradske knjižnice i čitaonice Ilok, a učenike su pripremile nastavnice hrvatskoga jezika Tanja Šafarik i Darija Bošnjak, te učitelji razredne nastave Violeta Groznica i Ljubomir Živković. Učenici su izvrsno prihvatili pristupačnost ovog neobičnog književnog autora, koji nam je predstavio svoju slikovnicu Vilenjakov potok. Riječ je o slikovnici koja na jednostavan i djeci lako razumljiv način kroz likove dječaka Jure, njegova psa Rokija, vilenjaka Nalina i šumskih životinja progovara o važnosti očuvanja prirode i prirodnog okoliša. Srdačno se zahvaljujemo Slavenu Kusturi na tome što nas je svojom neposrednošću uistinu dobro nasmijao, počastio krofnama i jedan književni susret učinio iznimno zanimljivim! Zahvaljujemo se i Gradskoj knjižnici i čitaonici Ilok koja nam je omogućila održavanje ovog prekrasnog književnog susreta! 

      

 

Vijesti

OBILJEŽEN 10. TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA U NAŠOJ ŠKOLI

Tjedan cjeloživotnog učenja nacionalna je obrazovna kampanja, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja.

U našoj je školi kroz brojne aktivnosti sudjelovalo više od 100 učenika

 


U ponedjeljak (26. 9. 12.30-14.00 h) učenici 5. – 8. razreda iskušali su se u igrama mozgalicama, igrama pomoću kojih su učenici razvijali svoje mentalne sposobnosti, odnosno vježbali memoriju i trenirali koncentraciju. Najbolji učenici u igrama mozgalicama su nagrađeni vrijednim nagradama. To su Karlo Zovko, Ana Pole i Lucija Milković iz 5. c razreda. Čestitamo! 

U utorak (27. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 1. – 4. razreda održana je radionica Čitanje i učenje kroz igru i zabavu. Igrale su se igre poput žive priče, prijenosne priče, priče od četiri slike, i dr.

U srijedu (28. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 5. – 8. razreda organiziran je kviz Ulovi znanje. U kvizu općeg znanja učenici su se okušali u kategorijama Povijest, Književnost, Flora i fauna, Tko pjeva, zlo ne misli, Lijepa naša, i dr. Natjecalo se sedam ekipa, a pobijedila je najbolja u sastavu Ana Pole, Martina Pajić i Karlo Zovko iz 5. c razreda. Čestitamo!

U četvrtak (29. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 1. – 4. razreda održana je radionica Dođi na dramske igre! Učenici su se kroz dramske igre vježbali u glumi, koncentraciji i pažnji, ali ih se upravo u igri dramskim izrazom potaknulo i na izražavanje svojih razmišljanja i osjećaja, kao i na uvažavanje i prihvaćanje drugih. 

U petak (30. 9. 8.00-10.40 h) učenici iz Područne škole Radoš, osim uz svoju učiteljicu Andreu Cerovski Martinović, prva su tri sata proveli i u društvu psihologinje Mateje Marić i knjižničarke Marine Jemrić. Najprije su se „budili“ uz aktivnosti vezane za hrvatsku narodnu bajku Lončiću, kuhaj!, a potom su se zabavili igrajući računalne igre iz Čituljice, interaktivne vježbenice za učenje čitanja. Na kraju su uživali u dramskim igrama poput Drvosječa i medvjeda, Konjske trke, Ana Marija, kuku!, i dr.

U petak (30. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 5. – 8. razreda u učionici za nastavu informatike (školska knjižnica je bila premala za održavanje radionice!) psihologinja Mateja Marić održala je radionicu Kako uspješno učiti. Učenici su dobili niz savjeta kako što bolje učiti, na radionici su upoznati s različitim načinima i strategijama učenja, a također su individualno rješavali i određene upitnike kako bi doznali, primjerice, koji su tip učenja, odnosno kako bi navedene rezultate što bolje mogli primijeniti u vlastitom učenju.       

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mateja Marić   datum: 14. 10. 2016.

Vijesti

OBILJEŽEN 10. TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA U NAŠOJ ŠKOLI

Tjedan cjeloživotnog učenja nacionalna je obrazovna kampanja, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja.

U našoj je školi kroz brojne aktivnosti sudjelovalo više od 100 učenika

 


U ponedjeljak (26. 9. 12.30-14.00 h) učenici 5. – 8. razreda iskušali su se u igrama mozgalicama, igrama pomoću kojih su učenici razvijali svoje mentalne sposobnosti, odnosno vježbali memoriju i trenirali koncentraciju. Najbolji učenici u igrama mozgalicama su nagrađeni vrijednim nagradama. To su Karlo Zovko, Ana Pole i Lucija Milković iz 5. c razreda. Čestitamo! 

U utorak (27. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 1. – 4. razreda održana je radionica Čitanje i učenje kroz igru i zabavu. Igrale su se igre poput žive priče, prijenosne priče, priče od četiri slike, i dr.

U srijedu (28. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 5. – 8. razreda organiziran je kviz Ulovi znanje. U kvizu općeg znanja učenici su se okušali u kategorijama Povijest, Književnost, Flora i fauna, Tko pjeva, zlo ne misli, Lijepa naša, i dr. Natjecalo se sedam ekipa, a pobijedila je najbolja u sastavu Ana Pole, Martina Pajić i Karlo Zovko iz 5. c razreda. Čestitamo!

U četvrtak (29. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 1. – 4. razreda održana je radionica Dođi na dramske igre! Učenici su se kroz dramske igre vježbali u glumi, koncentraciji i pažnji, ali ih se upravo u igri dramskim izrazom potaknulo i na izražavanje svojih razmišljanja i osjećaja, kao i na uvažavanje i prihvaćanje drugih. 

U petak (30. 9. 8.00-10.40 h) učenici iz Područne škole Radoš, osim uz svoju učiteljicu Andreu Cerovski Martinović, prva su tri sata proveli i u društvu psihologinje Mateje Marić i knjižničarke Marine Jemrić. Najprije su se „budili“ uz aktivnosti vezane za hrvatsku narodnu bajku Lončiću, kuhaj!, a potom su se zabavili igrajući računalne igre iz Čituljice, interaktivne vježbenice za učenje čitanja. Na kraju su uživali u dramskim igrama poput Drvosječa i medvjeda, Konjske trke, Ana Marija, kuku!, i dr.

U petak (30. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 5. – 8. razreda u učionici za nastavu informatike (školska knjižnica je bila premala za održavanje radionice!) psihologinja Mateja Marić održala je radionicu Kako uspješno učiti. Učenici su dobili niz savjeta kako što bolje učiti, na radionici su upoznati s različitim načinima i strategijama učenja, a također su individualno rješavali i određene upitnike kako bi doznali, primjerice, koji su tip učenja, odnosno kako bi navedene rezultate što bolje mogli primijeniti u vlastitom učenju.       

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mateja Marić   datum: 14. 10. 2016.

Vijesti

OBILJEŽEN 10. TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA U NAŠOJ ŠKOLI

Tjedan cjeloživotnog učenja nacionalna je obrazovna kampanja, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja.

U našoj je školi kroz brojne aktivnosti sudjelovalo više od 100 učenika

 


U ponedjeljak (26. 9. 12.30-14.00 h) učenici 5. – 8. razreda iskušali su se u igrama mozgalicama, igrama pomoću kojih su učenici razvijali svoje mentalne sposobnosti, odnosno vježbali memoriju i trenirali koncentraciju. Najbolji učenici u igrama mozgalicama su nagrađeni vrijednim nagradama. To su Karlo Zovko, Ana Pole i Lucija Milković iz 5. c razreda. Čestitamo! 

U utorak (27. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 1. – 4. razreda održana je radionica Čitanje i učenje kroz igru i zabavu. Igrale su se igre poput žive priče, prijenosne priče, priče od četiri slike, i dr.

U srijedu (28. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 5. – 8. razreda organiziran je kviz Ulovi znanje. U kvizu općeg znanja učenici su se okušali u kategorijama Povijest, Književnost, Flora i fauna, Tko pjeva, zlo ne misli, Lijepa naša, i dr. Natjecalo se sedam ekipa, a pobijedila je najbolja u sastavu Ana Pole, Martina Pajić i Karlo Zovko iz 5. c razreda. Čestitamo!

U četvrtak (29. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 1. – 4. razreda održana je radionica Dođi na dramske igre! Učenici su se kroz dramske igre vježbali u glumi, koncentraciji i pažnji, ali ih se upravo u igri dramskim izrazom potaknulo i na izražavanje svojih razmišljanja i osjećaja, kao i na uvažavanje i prihvaćanje drugih. 

U petak (30. 9. 8.00-10.40 h) učenici iz Područne škole Radoš, osim uz svoju učiteljicu Andreu Cerovski Martinović, prva su tri sata proveli i u društvu psihologinje Mateje Marić i knjižničarke Marine Jemrić. Najprije su se „budili“ uz aktivnosti vezane za hrvatsku narodnu bajku Lončiću, kuhaj!, a potom su se zabavili igrajući računalne igre iz Čituljice, interaktivne vježbenice za učenje čitanja. Na kraju su uživali u dramskim igrama poput Drvosječa i medvjeda, Konjske trke, Ana Marija, kuku!, i dr.

U petak (30. 9. 12.30-14.00 h) za učenike 5. – 8. razreda u učionici za nastavu informatike (školska knjižnica je bila premala za održavanje radionice!) psihologinja Mateja Marić održala je radionicu Kako uspješno učiti. Učenici su dobili niz savjeta kako što bolje učiti, na radionici su upoznati s različitim načinima i strategijama učenja, a također su individualno rješavali i određene upitnike kako bi doznali, primjerice, koji su tip učenja, odnosno kako bi navedene rezultate što bolje mogli primijeniti u vlastitom učenju.       

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mateja Marić   datum: 14. 10. 2016.

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Tražilica

Anketa
Nakon završene osnovne škole upisat ću:




Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400

Oglasna ploča

Korisni linkovi




preskoči na navigaciju