2016-11-27 16:52:04

'30 DANA BEZ ZADAĆE'

8.11.2016. 2.c razred priključio se projektu pod nazivom  '30 DANA BEZ ZADAĆE'. 

Učiteljica Kristina Čobanković učenicima 30 dana neće zadavati domaću zadaću kako bi iz prve ruke vidjela kakvi će biti rezultati na raznim aspektima u samoj nastavi, odnosu s učenicima, njihovoj pažnji, posvećenosti i odnosu prema školskom radu.

Učenici i učiteljica su sigurni da se tih 30 dana bez zadaća ništa se strašno neće dogoditi :), a opet rezultati bi mogli biti značajni za daljnji rad!

Projekt je osmišljan zbog toga što  su istraživanja pokazala da ne postoji statistički značajna povezanost akademskog uspjeha s količinom domaće zadaće kod djece osnovnoškolske dobi (Cooper, 2006; Murillo, Martinez-Garrido, 2014).

Ako opteretimo mozak on prestaje učiti. Ako rasteretimo mozak i omogućimo mu da bude zaigraniji, on počinje bolje usvajati nova znanja. Iako logika nalaže da brže učimo kada smo pod većim opterećenjem i više vremena provodimo za knjigom, praksa pokazuje suprotno (Murillo, Martinez – Garrido, 2014). U učenju bitan utjecaj ima igra i što smo rasterećeniji i zaigraniji brže i bolje usvajamo nove pojmove i informacije.

Naravno da se ovim projektom ne pokušava odjednom iskorijeniti DOMAĆA ZADAĆA kao takva, ali ipak ćemo se na ovaj način malo zabaviti i istražiti o prednostima i nedostatcima ovakvoga rada. 


Osnovna škola Julija Benešića Ilok