2020-03-24 14:44:11

Pravila rada učenika za vrijeme trajanja nastave na daljinu

Od 18. ožujka 2020. godine organizirana je nastava na daljinu za sve učenike naše škole. Iako se nastava provodi na daljinu, vodi se kao redovna nastava, prema zadanom rasporedu.

Tijekom online nastave  učenici će od svojih učitelja dobivati zadatke, oni će ih poticati ih na rad i pratiti njihovu aktivnosti  te će učenici, koliko je god to moguće, dobiti povratnu informaciju o svojem radu i napretku (vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje). Tijekom prva dva tjedna nastave na daljinu nema ocjenjivanja (vrednovanja ishoda učenja), dakle neće se provoditi usmene niti pisane provjere znanja. Unatoč tome, vrlo je važno naglasiti da će se angažman učenika u virtualnoj učionici vrednovati od strane nastavnika i da će svakako doprinijeti završnoj ocjeni.

Za učenike predmetne nastave organizirani su virtualni razredi i od učenika se očekuje aktivno sudjelovanje u raspravama, čitanje pripremljenih obrazovnih sadržaje te slanje svojih radova učiteljima. Učenici trebaju biti aktivni sudionici u svojim virtualnim razredima, obavezni su pratiti sve obavijesti u virtualnim učionicama i na web stranici škole te izvršavati dobivene zadatke. Dužni su izvršavati sve zadane aktivnosti u virtualnim učionicama i slijediti upute razrednika i predmetnih nastavnika.

Zbog tehničkih poteškoća koje su moguće, učitelji ne inzistiraju da učenici svoje zadatke obavljaju u realnom vremenu. To znači da je prihvatljivo da učenici bilo kada u tijeku dana odrade svoje obaveze, poštujući zadane rokove.

Za prijavu u sustav i sudjelovanju u virtualnim učionicama učenici trebaju koristiti sve kanale i mehanizme koji su im na raspolaganju, dakle, ako imaju poteškoća s prijavom  u sustav u jedno doba dana, moraju se javiti predmetnom učitelju ili razredniku mailom ili porukom na društvenim mrežama, tj. putem nekog od uspostavljenih kanala komunikacije (viber, whatsapp, messenger grupe i sl.). U slučaju bilo kakvih upita ili nejasnoća, dužni su javiti se predmetnom učitelju ili razredniku. 

Učenici su obavezni svaki dan biti aktivni u svojim virtualnim učionicama, pratiti nastavne sadržaje, upute i zahtjeve predmetnih nastavnika. Učenici su dužni poštivati pravila i rokove svojih učitelja. Predmetni učitelji pratit će aktivnost učenika i njihovo izvršavanje obveza te o svemu izvještavati razrednike. Razrednici će također pratiti aktivnost učenika u virtualnim učionicama. Ukoliko se učenik tijekom cijelog dana ne javi na neki od mogućih načina i ni na koji način ne sudjeluje u radu, njegovo će se nejavljanje smatrati izostankom, koji će se evidentirati u e-dnevniku i kojeg će moći pravdati samo roditelj mailom, telefonski ili porukom razredniku.

Naglašavamo kako sama prijava u virtualnu učionicu nije dovoljna, nego da učenik mora ispunjavati zadane obveze.

Još jednom podsjećamo na važnost primjerenih oblika ponašanja u virtualnom okruženju, što znači da vrijede ista pravila primjerenog ponašanja i ophođenja kao i u učionici. To znači da će učenici za  neprimjerene oblike ponašanja i komunikacije u virtualnom okruženju snositi posljedice sukladno Pravilniku o kućnom redu i Pravilniku o kriterijima za izricanje pedagoških mjera.

Vaši učitelji


Osnovna škola Julija Benešića Ilok