preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 6. 2012.

Ukupno: 40440
Vijesti

'30 DANA BEZ ZADAĆE'

8.11.2016. 2.c razred priključio se projektu pod nazivom  '30 DANA BEZ ZADAĆE'. 


Učiteljica Kristina Čobanković učenicima 30 dana neće zadavati domaću zadaću kako bi iz prve ruke vidjela kakvi će biti rezultati na raznim aspektima u samoj nastavi, odnosu s učenicima, njihovoj pažnji, posvećenosti i odnosu prema školskom radu.

Učenici i učiteljica su sigurni da se tih 30 dana bez zadaća ništa se strašno neće dogoditi :), a opet rezultati bi mogli biti značajni za daljnji rad!

Projekt je osmišljan zbog toga što  su istraživanja pokazala da ne postoji statistički značajna povezanost akademskog uspjeha s količinom domaće zadaće kod djece osnovnoškolske dobi (Cooper, 2006; Murillo, Martinez-Garrido, 2014).

Ako opteretimo mozak on prestaje učiti. Ako rasteretimo mozak i omogućimo mu da bude zaigraniji, on počinje bolje usvajati nova znanja. Iako logika nalaže da brže učimo kada smo pod većim opterećenjem i više vremena provodimo za knjigom, praksa pokazuje suprotno (Murillo, Martinez – Garrido, 2014). U učenju bitan utjecaj ima igra i što smo rasterećeniji i zaigraniji brže i bolje usvajamo nove pojmove i informacije.

Naravno da se ovim projektom ne pokušava odjednom iskorijeniti DOMAĆA ZADAĆA kao takva, ali ipak ćemo se na ovaj način malo zabaviti i istražiti o prednostima i nedostatcima ovakvoga rada. 


Priloženi dokumenti:
IMG_5151.JPG (1.86 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Čobanković   datum: 27. 11. 2016.

U dva dana dva književna susreta u našoj školi!

U petak, 4. studenog, imali smo čast ugostiti književnicu Nadu Mihoković-Kumrić. Nada Mihoković-Kumrić rođena je 1951. godine u Novigradu Podravskom. Još kao učenica osnovne škole i gimnazije objavila je svoje prve književne uratke na radiju i u dječjim listovima. Prozne tekstove za djecu, mladež i odrasle objavljuje od 1984. godine. Kao autorica zastupljena je u nekoliko zajedničkih knjiga, čitanki i zbornika. Nagrađivana je književnica, autorica dječjih romana – Lastin rep (1995.), Tko vjeruje u rode još (1998.), romana za mladež – Mrazovac (1997.), Rep, ali ne lastin (2008.), romana za odrasle – Prilagođeni (2001.), Vjetar kroz kosu (2002.), zbirki priča za djecu i mladež – Mjesto pod suncem (1996.), Vrijeme je (2006.), Uvijek nada (2009.), Kroz staklene oči (2011.). Njezini romani Lastin rep i Tko vjeruje u rode još čitaju se kao lektirni naslovi u osnovnoj školi. Na susretu, na kojem se u ugodnoj atmosferi razgovaralo o životu i književnom djelu Nade Mihoković-Kumrić, te ponajviše o njezinim romanima Lastin rep i Tko vjeruje u rode još, sudjelovali su učenici iz svih triju sedmih razreda naše škole, a pripremila ih je nastavnica hrvatskoga jezika Darija Bošnjak. Zahvaljujemo se književnici Nadi Mihoković-Kumrić na lijepom druženju i zanimljivom književnom susretu!

U ponedjeljak, 7. studenog, gost naše škole bio je Slaven Kustura, tatoo majstor, glazbenik (bubnjar) i književnik. Na susretu su se učenici dobro upoznali s ovim književnikom rođenim u Županji 1978. godine, inače autorom romana za odrasle Sretno iskreni (2011.), Dobra kob (2013.), Amigdala (2014.), jedne zbirke pjesničkih tekstova naslova Jednako drugačiji (2012.), te jedne slikovnice za djecu – Vilenjakov potok (2016.). Na susretu su sudjelovali učenici četvrtih, petih i šestih razreda, odnosno učenici iz čak sedam razreda naše škole, tj. njih stotinjak, zbog čega je susret održan u prostoru Gradske knjižnice i čitaonice Ilok, a učenike su pripremile nastavnice hrvatskoga jezika Tanja Šafarik i Darija Bošnjak, te učitelji razredne nastave Violeta Groznica i Ljubomir Živković. Učenici su izvrsno prihvatili pristupačnost ovog neobičnog književnog autora, koji nam je predstavio svoju slikovnicu Vilenjakov potok. Riječ je o slikovnici koja na jednostavan i djeci lako razumljiv način kroz likove dječaka Jure, njegova psa Rokija, vilenjaka Nalina i šumskih životinja progovara o važnosti očuvanja prirode i prirodnog okoliša. Srdačno se zahvaljujemo Slavenu Kusturi na tome što nas je svojom neposrednošću uistinu dobro nasmijao, počastio krofnama i jedan književni susret učinio iznimno zanimljivim! Zahvaljujemo se i Gradskoj knjižnici i čitaonici Ilok koja nam je omogućila održavanje ovog prekrasnog književnog susreta! 

      

 

Vijesti

'30 DANA BEZ ZADAĆE'

8.11.2016. 2.c razred priključio se projektu pod nazivom  '30 DANA BEZ ZADAĆE'. 


Učiteljica Kristina Čobanković učenicima 30 dana neće zadavati domaću zadaću kako bi iz prve ruke vidjela kakvi će biti rezultati na raznim aspektima u samoj nastavi, odnosu s učenicima, njihovoj pažnji, posvećenosti i odnosu prema školskom radu.

Učenici i učiteljica su sigurni da se tih 30 dana bez zadaća ništa se strašno neće dogoditi :), a opet rezultati bi mogli biti značajni za daljnji rad!

Projekt je osmišljan zbog toga što  su istraživanja pokazala da ne postoji statistički značajna povezanost akademskog uspjeha s količinom domaće zadaće kod djece osnovnoškolske dobi (Cooper, 2006; Murillo, Martinez-Garrido, 2014).

Ako opteretimo mozak on prestaje učiti. Ako rasteretimo mozak i omogućimo mu da bude zaigraniji, on počinje bolje usvajati nova znanja. Iako logika nalaže da brže učimo kada smo pod većim opterećenjem i više vremena provodimo za knjigom, praksa pokazuje suprotno (Murillo, Martinez – Garrido, 2014). U učenju bitan utjecaj ima igra i što smo rasterećeniji i zaigraniji brže i bolje usvajamo nove pojmove i informacije.

Naravno da se ovim projektom ne pokušava odjednom iskorijeniti DOMAĆA ZADAĆA kao takva, ali ipak ćemo se na ovaj način malo zabaviti i istražiti o prednostima i nedostatcima ovakvoga rada. 


Priloženi dokumenti:
IMG_5151.JPG (1.86 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Čobanković   datum: 27. 11. 2016.

Vijesti

'30 DANA BEZ ZADAĆE'

8.11.2016. 2.c razred priključio se projektu pod nazivom  '30 DANA BEZ ZADAĆE'. 


Učiteljica Kristina Čobanković učenicima 30 dana neće zadavati domaću zadaću kako bi iz prve ruke vidjela kakvi će biti rezultati na raznim aspektima u samoj nastavi, odnosu s učenicima, njihovoj pažnji, posvećenosti i odnosu prema školskom radu.

Učenici i učiteljica su sigurni da se tih 30 dana bez zadaća ništa se strašno neće dogoditi :), a opet rezultati bi mogli biti značajni za daljnji rad!

Projekt je osmišljan zbog toga što  su istraživanja pokazala da ne postoji statistički značajna povezanost akademskog uspjeha s količinom domaće zadaće kod djece osnovnoškolske dobi (Cooper, 2006; Murillo, Martinez-Garrido, 2014).

Ako opteretimo mozak on prestaje učiti. Ako rasteretimo mozak i omogućimo mu da bude zaigraniji, on počinje bolje usvajati nova znanja. Iako logika nalaže da brže učimo kada smo pod većim opterećenjem i više vremena provodimo za knjigom, praksa pokazuje suprotno (Murillo, Martinez – Garrido, 2014). U učenju bitan utjecaj ima igra i što smo rasterećeniji i zaigraniji brže i bolje usvajamo nove pojmove i informacije.

Naravno da se ovim projektom ne pokušava odjednom iskorijeniti DOMAĆA ZADAĆA kao takva, ali ipak ćemo se na ovaj način malo zabaviti i istražiti o prednostima i nedostatcima ovakvoga rada. 


Priloženi dokumenti:
IMG_5151.JPG (1.86 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Čobanković   datum: 27. 11. 2016.

Vijesti

'30 DANA BEZ ZADAĆE'

8.11.2016. 2.c razred priključio se projektu pod nazivom  '30 DANA BEZ ZADAĆE'. 


Učiteljica Kristina Čobanković učenicima 30 dana neće zadavati domaću zadaću kako bi iz prve ruke vidjela kakvi će biti rezultati na raznim aspektima u samoj nastavi, odnosu s učenicima, njihovoj pažnji, posvećenosti i odnosu prema školskom radu.

Učenici i učiteljica su sigurni da se tih 30 dana bez zadaća ništa se strašno neće dogoditi :), a opet rezultati bi mogli biti značajni za daljnji rad!

Projekt je osmišljan zbog toga što  su istraživanja pokazala da ne postoji statistički značajna povezanost akademskog uspjeha s količinom domaće zadaće kod djece osnovnoškolske dobi (Cooper, 2006; Murillo, Martinez-Garrido, 2014).

Ako opteretimo mozak on prestaje učiti. Ako rasteretimo mozak i omogućimo mu da bude zaigraniji, on počinje bolje usvajati nova znanja. Iako logika nalaže da brže učimo kada smo pod većim opterećenjem i više vremena provodimo za knjigom, praksa pokazuje suprotno (Murillo, Martinez – Garrido, 2014). U učenju bitan utjecaj ima igra i što smo rasterećeniji i zaigraniji brže i bolje usvajamo nove pojmove i informacije.

Naravno da se ovim projektom ne pokušava odjednom iskorijeniti DOMAĆA ZADAĆA kao takva, ali ipak ćemo se na ovaj način malo zabaviti i istražiti o prednostima i nedostatcima ovakvoga rada. 


Priloženi dokumenti:
IMG_5151.JPG (1.86 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Čobanković   datum: 27. 11. 2016.

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Tražilica

Anketa
Nakon završene osnovne škole upisat ću:




Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400

Oglasna ploča

Korisni linkovi




preskoči na navigaciju